Sunday, June 19, 2011

Portraits from convocation 2011

SALAM,
Alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi sebab pada 15 Jun 2011 hari tu aku dimurahkan rezeki sekali lagi untuk berkonvo, kali ni untuk diploma pulak. Ni la padahnya kalau ipt held konvo setahun sekali, abis semua orang ingat kitorang extend sem, padahal... tapi takpa, aku senyum je la. kepada makcik2 ema, azie and the gang, kita declare DAMAI pada hari tu je ok sebab aku still "touching" dengan korang (dengan ekspresi jari telunjuk calit kat bahu). hehe....

best gila sebab jumpa balik dengan gang2 lama. nak dekat setahun tak jumpa dorang. ada yang makin berisi, ada yang dah beli kereta, ada yang buka bisnes, adaa yang dah keje bank, ada yang dah keje gomen + terjumpa pulak dengan lecturer2 yg ajar aku dulu. haisshhh macam2 cerita semua keluar.

p/s: maaf, aku ni bukanlah reti sangat nak menulis panjang2, so i'll let the photos do the talking. walau apa2 pun, TAHNIAH kepada semua! aku doakan semoga kita semua diberkati dan dimurahkan rezeki untuk hari2 mendatang. nanti kalau dah nak kahwin tu jangan lupa jemput!! :)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

**kami semua di atas bermula daripada bawah, ya! daripada peringkat sijil kitorang sambung study di Politeknik Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, Politeknik Premier dan alhamdulillah kitorang berjaya mendapat diploma. secara jujur, aku SALUTE kita2 yang ada dalam gambar2 di atas sebab bukan semua berani pilih jalan yang macam kita lalu ni, walaupun bukan fast-track tapi value yang kita gained selama ni tu lah yang sebenarnya membezakan kita dengan yang lain2. barulah RARE!!

 tahniah sekali lagi dan aku doakan semua kawan2 aku dimurahkan rezeki dan diberkati dalam semua perkara yang kita lakukan. insyaAllah kita jumpa lagi next time!

SALAM SALUTE !

" Ain't about how fast we get there
Ain't about what's waiting on the other side
It's the climb "



No comments: